Η ρωσική αεροπορική εταιρεία "Αεροφλότ" από τις αρχές του 2018 αύξησε τους μισθούς των κυβερνητών αεροσκαφών στα 650.000 ρούβλια (περίπου 10.000 ευρώ ή 11.100 δολάρια).
Οι μισθοί αφορούν τους κυβερνήτες αεροσκαφών τύπου Boeing 777, Airbus A330, αναφέρει η ανακοίνωση της εταιρείας.
Οι μισθοί των κυβερνητών άλλων τύπου αεροσκαφών είναι κατά τι μικρότεροι, αναφέρει η εταιρεία, επισημαίνοντας ότι τον ανώτατο μισθό θα τον παίρνουν οι πιλότοι που συμπληρώνουν 900 ώρες πτήσης ετησίως και εργάζονται ως κυβερνήτες πάνω από τρία χρόνια.
Ο μισθός του συγκυβερνήτη καθορίζεται στα 350.000 (περίπου 5.000 ευρώ ή 6.100 δολάρια), αλλά οι μισθοί τόσο του κυβερνήτη όσο και του συγκυβερνήτη δεν αφορούν μόνο όσους προσλαμβάνονται για πρώτη φορά στην εταιρεία αλλά και τους πρώην πιλότους της "Αεροφλότ" που αποφάσισαν να επιστρέψουν στην εταιρεία.
Πέρυσι ο γενικός διευθυντής της εταιρείας Βιτάλι Σάμπελεφ είχε αναφέρει ότι υπάρχει έλλειψη πιλότων, καθώς πολλοί πιλότοι πηγαίνουν στο εξωτερικό, ιδιαίτερα στην Ασία, να εργασθούν επειδή οι μισθοί είναι υψηλοί.
Σύμφωνα με τα στοιχεία που παρουσίασε η εφημερίδα «Κομμερσάντ» τα τελευταία 2,5 χρόνια πήγαν να εργασθούν σε ασιατικές χώρες 300 πιλότοι ,ενώ περίπου 400 προτίθενται να ακολουθήσουν το παράδειγμα τους. Ο μισθός του πιλότου στην Κίνα είναι κατά μέσο τετραπλάσιος από τον μισθό στην Ρωσία φθάνοντας τα 17.000-25.000 δολάρια μηνιαίως.
Πηγή: thetoc
Οι μισθοί αφορούν τους κυβερνήτες αεροσκαφών τύπου Boeing 777, Airbus A330, αναφέρει η ανακοίνωση της εταιρείας.
Οι μισθοί των κυβερνητών άλλων τύπου αεροσκαφών είναι κατά τι μικρότεροι, αναφέρει η εταιρεία, επισημαίνοντας ότι τον ανώτατο μισθό θα τον παίρνουν οι πιλότοι που συμπληρώνουν 900 ώρες πτήσης ετησίως και εργάζονται ως κυβερνήτες πάνω από τρία χρόνια.
Ο μισθός του συγκυβερνήτη καθορίζεται στα 350.000 (περίπου 5.000 ευρώ ή 6.100 δολάρια), αλλά οι μισθοί τόσο του κυβερνήτη όσο και του συγκυβερνήτη δεν αφορούν μόνο όσους προσλαμβάνονται για πρώτη φορά στην εταιρεία αλλά και τους πρώην πιλότους της "Αεροφλότ" που αποφάσισαν να επιστρέψουν στην εταιρεία.
Πέρυσι ο γενικός διευθυντής της εταιρείας Βιτάλι Σάμπελεφ είχε αναφέρει ότι υπάρχει έλλειψη πιλότων, καθώς πολλοί πιλότοι πηγαίνουν στο εξωτερικό, ιδιαίτερα στην Ασία, να εργασθούν επειδή οι μισθοί είναι υψηλοί.
Σύμφωνα με τα στοιχεία που παρουσίασε η εφημερίδα «Κομμερσάντ» τα τελευταία 2,5 χρόνια πήγαν να εργασθούν σε ασιατικές χώρες 300 πιλότοι ,ενώ περίπου 400 προτίθενται να ακολουθήσουν το παράδειγμα τους. Ο μισθός του πιλότου στην Κίνα είναι κατά μέσο τετραπλάσιος από τον μισθό στην Ρωσία φθάνοντας τα 17.000-25.000 δολάρια μηνιαίως.
Πηγή: thetoc