Ποιοι παρακολουθούν τα ιδιωτικά κανάλια στην Ελλάδα και πόσο “αγοραστικό” κοινό είναι στην πραγματικότητα; Δηλαδή ποιος δημιουργικός άνθρωπος-εκτός από τους βαρεμένους πολιτικούς και δημοσιογράφους-θα καθήσει να παρακολουθήσει τις ειδήσεις του Σρόιτερ και του Χατζηνικολάου; Και γύρευε τι “αγοραστική” δύναμη έχει το κοινό που τους παρακολουθεί. Τα ιδιωτικά κανάλια στην Ελλάδα είναι μια μαγική εικόνα τελικά. Μόνο κάποιες γυναίκες πάνω από 50-55 που έχουν ξεμείνει στην εποχή της Μενεγάκη και της Σκορδά παρακολουθούν τηλεόραση. Τα κανάλια δεν έχουν πλέον στην πραγματικότητα δυναμικό κοινό. Το μόνο που έχουν είναι τα θαλασσοδάνεια που εξακολουθούν να τους κρατάνε ακόμη ζωντανούς. Ωσπου η πραγματικότητα θα τους τραβήξει τη πρίζα.
Για το ρεπορτάζ: Η δεύτερη εβδομάδα κόντρας για το κεντρικό δελτίο του ΑΝΤ1 με τις ειδήσεις του Alpha, βρίσκει τον Νίκο Χατζηνικολάου και τον Αντώνη Σρόιτερ στα χαρακώματα! Η μάχη των δύο ανδρών για την πρωτιά στην τηλεθέαση, όπως φαίνεται θα είναι καθημερινή και δεν πρόκειται να ολοκληρωθεί πριν το τέλος της σεζόν, καθώς οι μεταξύ τους ισορροπίες στους πίνακες της Nielsen είναι λεπτές. Ο Νίκος Χατζηνικολάου κρατάει την πρωτιά στο γενικό σύνολο, αλλά ο Αντώνης Σρόιτερ μειώνει τη διαφορά και κρατά το δυναμικό κοινό στη συχνότητά του.
Έτσι διαμορφώνεται η τηλεθέαση για τα δύο δελτία την τρέχουσα εβδομάδα:
Δευτέρα 6 Φεβρουαρίου:
ΓΕΝΙΚΟ
ANT1 NEWS – 23%
ALPHA NEWS – 16,6%
ΔΥΝΑΜΙΚΟ
ALPHA NEWS – 16,6%
ANT1 NEWS – 13,4%
Τρίτη 7 Φεβρουαρίου:
ΓΕΝΙΚΟ
ΑΝΤ1 NEWS – 21,2%
ALPHA NEWS – 19,9%
ΔΥΝΑΜΙΚΟ
ALPHA NEWS – 24,5%
ANT1 NEWS –12,6 %
Τετάρτη 8 Φεβρουαρίου:
ΓΕΝΙΚΟ
ΑΝΤ1 NEWS – 22,5%
ALPHA NEWS – 19,5%
ΔΥΝΑΜΙΚΟ
ALPHA NEWS – 20,2%
ANT1 NEWS – 11,4% kourdistoportocali.com