
Αναμφισβήτητα, αποτελεί το κρισιμότερο έργο νέας γενιάς για τον κατασκευαστικό τομέα, δίνοντας πολύτιμη διέξοδο και στον τεχνικό κόσμο, μετά την ολοκλήρωση των τεσσάρων οδικών έργων, στα τέλη Μαρτίου.
Η Αττικό Μετρό έχει υπολογίσει σε 3.500 τις θέσεις εργασίας που θα αναπτυχθούν κατά την κατασκευή του. Σύμφωνα με όσα δήλωσε κατά την πρόσφατη επίσκεψή του στα Τέμπη, ο υπουργός Υποδομών, Χρίστος Σπίρτζης, η χρηματοδότηση του έργου έχει διασφαλιστεί καθώς τα 400 εκατ. ευρώ θα προέλθουν από το ΕΣΠΑ και το υπόλοιπο 1 δισ. ευρώ περίπου από την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων.
Στην Αττικό Μετρό υπάρχει πρόοδος και για το κομμάτι Ευαγγελισμός - Γουδί που ήταν το πιο ανώριμο, καθώς οι σχετικές μελέτες έχουν ολοκληρωθεί, με στόχο την υποβολή έγκρισης περιβαλλοντικών όρων. Η γραμμή 4 μήκους 12,5 χιλιόμετρα, θα διαθέτει 14 σταθμούς και όπως και το μετρό της Θεσσαλονίκης, οι συρμοί θα καθοδηγούνται μέσα από ένα κέντρο ελέγχου και θα είναι χωρίς οδηγό. Η νέα γραμμή θα εξυπηρετεί περίπου 220.000 επιβάτες ημερησίως.
Η γραμμή 4 παρουσιάζει σημαντικά πλεονεκτήματα, που κατά την Αττικό Μετρό είναι:
-Η εξυπηρέτηση πολλών πυκνοκατοικημένων περιοχών της πόλης (Γαλάτσι, Κυψέλη, Παγκράτι, Καισαριανή, Ιλίσια, Ζωγράφου, Γουδή, Βύρωνας).
-Εξυπηρέτηση πολλών σημαντικών εγκαταστάσεων, όπως Νοσοκομεία (Παίδων, Λαϊκό, Στρατιωτικό Νοσοκομείο 401, 251 – ΓΝΑ, Υγεία, Μητέρα, Ιατρικό Κέντρο), Εκπαιδευτικά Ιδρύματα (Πολυτεχνείο-κεντρικά, Πανεπιστήμιο-κεντρικά, Νομική Σχολή, Πολυτεχνειούπολη, Πανεπιστημιούπολη, Οδοντιατρική Σχολή), Δικαστήρια, περιοχές με έντονες επαγγελματικές και εμπορικές δραστηριότητες (κέντρο Αθήνας, Λεωφ. Κηφισίας), τις εγκαταστάσεις του Ολυμπιακού Σταδίου, κλπ.
-Αύξηση της δικτύωσης του μετρό με 5 σταθμούς μετεπιβίβασης με τις Γραμμές 1, 2 και 3.
-Ανακούφιση υφιστάμενων σταθμών μετρό από τη συνεχώς αυξανόμενη ζήτηση του επιβατικού κοινού (Σύνταγμα, κ.λπ.)