“Από τις αρχές Οκτωβρίου, η εταιρεία μας ήρθε σε συμφωνία με τη Google και στο εξής θα είμαστε ακόμα πιο ευέλικτοι στην επιλογή αποτελεσμάτων αναζήτησης και διαφημίσεων. Οι νέες παροχές από τη Google συμπληρώνουν τις υπηρεσίες αναζήτησης που μας παρέχει η Microsoft, η οποία με τη σειρά της παραμένει ισχυρός συνεργάτης”
Με αυτόν τον τρόπο, η Yahoo βάζει στο παιχνίδι τη Google και ουσιαστικά ετοιμάζεται να πάρει ένα μικρό κομμάτι από την διαφημιστική πίτα της, εκμεταλλευόμενη την σημαντικά πιο αποτελεσματική και λειτουργική πλατφόρμα διαφημίσεων. Να σημειωθεί, επίσης, ότι η συμφωνία των δύο πλευρών θα ισχύει μέχρι το 2018, ενώ η αντίστοιχη με τη Microsoft έχει δεκαετή εφαρμογή.techgear.gr