Η παντοκρατορία του Facebook στις ΗΠΑ καταρρέει. Όπως έδειξε έρευνα, οι έφηβοι στις Ηνωμένες Πολιτείες προτιμούν πλέον να ασχολούνται με το YouTube, το Instagram και το Snapchat.
Η έρευνα του Κέντρου Ερευνών Pew, η οποία έγινε στη διάρκεια του Απριλίου και του Μαΐου 2018, δείχνει ότι, σε σχέση με πριν μια τριετία, αφενός οι προτιμήσεις των εφήβων στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έχουν πλέον πολύ μεγαλύτερη ποικιλία και αφετέρου ότι η κυριαρχία του Facebook αποτελεί παρελθόν.
Το 85% των εφήβων στις ΗΠΑ ηλικίας 13 έως 17 ετών δήλωσαν ότι χρησιμοποιούν το YouTube, το 72% το Instagram και το 69% το Snapchat, ενώ μόνο το 51% χρησιμοποιούν το Facebook (έναντι ποσοστού 71% το 2015) και το 32% το Twitter.
Από άποψη συχνότητας χρήσης, πιο συχνά οι έφηβοι δηλώνουν ότι χρησιμοποιούν το Snapchat (35%) και ακολουθούν το YouTube (32%), το Instagram (15%), το Facebook (10%) και το Twitter (3%).
Το 95% των αμερικανών εφήβων κατέχουν «έξυπνο» κινητό τηλέφωνο (smartphone), έναντι ποσοστού 73% το 2015, ενώ το 45% δήλωσαν ότι βρίσκονται online «σχεδόν συνεχώς», έναντι ποσοστού 24% το 2015. Περισσότερα κορίτσια (50%) από ό,τι αγόρια (39%) δηλώνουν ότι βρίσκονται online «σχεδόν συνεχώς». Επίσης το 90% των εφήβων ανέφεραν ότι παίζουν βιντεοπαιγνίδια (με όλα αυτά, πότε άραγε διαβάζουν;).
Στην ερώτηση τι είδους επίδραση πιστεύουν ότι έχουν στη ζωή τους τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης το 31% των εφήβων θεωρούν θετική την επίδραση, το 24% αρνητική, ενώ το 45% ούτε θετική ούτε αρνητική.
Η έρευνα του Κέντρου Ερευνών Pew, η οποία έγινε στη διάρκεια του Απριλίου και του Μαΐου 2018, δείχνει ότι, σε σχέση με πριν μια τριετία, αφενός οι προτιμήσεις των εφήβων στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έχουν πλέον πολύ μεγαλύτερη ποικιλία και αφετέρου ότι η κυριαρχία του Facebook αποτελεί παρελθόν.
Το 85% των εφήβων στις ΗΠΑ ηλικίας 13 έως 17 ετών δήλωσαν ότι χρησιμοποιούν το YouTube, το 72% το Instagram και το 69% το Snapchat, ενώ μόνο το 51% χρησιμοποιούν το Facebook (έναντι ποσοστού 71% το 2015) και το 32% το Twitter.
Από άποψη συχνότητας χρήσης, πιο συχνά οι έφηβοι δηλώνουν ότι χρησιμοποιούν το Snapchat (35%) και ακολουθούν το YouTube (32%), το Instagram (15%), το Facebook (10%) και το Twitter (3%).
Το 95% των αμερικανών εφήβων κατέχουν «έξυπνο» κινητό τηλέφωνο (smartphone), έναντι ποσοστού 73% το 2015, ενώ το 45% δήλωσαν ότι βρίσκονται online «σχεδόν συνεχώς», έναντι ποσοστού 24% το 2015. Περισσότερα κορίτσια (50%) από ό,τι αγόρια (39%) δηλώνουν ότι βρίσκονται online «σχεδόν συνεχώς». Επίσης το 90% των εφήβων ανέφεραν ότι παίζουν βιντεοπαιγνίδια (με όλα αυτά, πότε άραγε διαβάζουν;).
Στην ερώτηση τι είδους επίδραση πιστεύουν ότι έχουν στη ζωή τους τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης το 31% των εφήβων θεωρούν θετική την επίδραση, το 24% αρνητική, ενώ το 45% ούτε θετική ούτε αρνητική.
Είναι αξιοσημείωτο ότι το Facebook τείνουν να το προτιμούν έφηβοι χαμηλότερου οικογενειακού εισοδήματος, ενώ οι νέοι από πλουσιότερες οικογένειες είναι αυτοί που αποφεύγουν περισσότερο το Facebook.
Από άποψη φύλου, τα κορίτσια χρησιμοποιούν περισσότερο το Snapchat από ό,τι τα αγόρια, ενώ τα τελευταία χρησιμοποιούν το YouTube περισσότερο από ό,τι τα κορίτσια.