
Σύμφωνα με την εταιρία αναλύσεων Canalys, για το πρώτο τρίμηνο του 2018, η Apple πούλησε 3,8 εκατομμύρια smartwatch, λίγο παραπάνω απο τα 3,7 εκατομμύρια Mi Bands που πούλησε η Xiaomi την ίδια περίοδο. Τόσο η Apple όσο και η Xiaomi πήραν το 18% της αγοράς ζώνης στο πρώτο τρίμηνο του 2018. Η Fitbit ήταν η τρίτη με 11%, ακολουθούμενη από Garmin και Huawei με 7% και 6% της αγοράς, αντίστοιχα.

Η Canalys λέει ότι το Apple Watch Series 3 με LTE οδηγεί τις πωλήσεις του smartwatch – οι πάροχοι δεν πληρώνονται μόνο για την πώληση της συσκευής, αλλά επωφελούνται από την ροή εσόδων για δεδομένα. Η Garmin είναι δεύτερη στις πωλήσεις smartwatch μετά την Apple με πωλήσεις στο 1 εκατομμύριο μονάδες την ίδια περίοδο. Τρίτη ήρθε η Fitbit με το 24% στο Q1 στα smartwatches.

Το κλειδί για την επιτυχία της Apple με τα τελευταία Apple Watch Series 3 είναι η δυνατότητα LTE. Οι πάροχοι θέλουν τα πρόσθετα έσοδα από τα δεδομένα και προωθούν τις πωλήσεις του ενώ ο αριθμός παρόχων παγκοσμίως που πουλάνε το ρολόι αυξάνεται κάθε μήνα. Παρακολουθήστε και ο κατάλογος των χειριστών που πωλούν το LTE Apple Watch παγκοσμίως αυξάνεται κάθε μήνα. Η έλλειψη ενός παρόμοιου προϊόντος στο οικοσύστημα του Android είναι φανερό. Αν η Google αποφασίσει να ακολουθήσει με το φημολογούμενο Pixel Watch, θα δημιουργούσε τον απαραίτητο ανταγωνισμό στον χώρο.

Η διαφορά στην τιμολόγηση μεταξύ smartwatches και fitness tracker δημιουργεί και διαφορετικά έσοδα για τις εταιρίες. Αν και τα smartwatches αποτελούν μόλις το 43% των wearables που πωλήθηκαν το πρώτο τρίμηνο, ευθύνονται για το 80% των εσόδων. gr.gizchina.com