Email: symvolinews@gmail.com

Συμβαινει Τωρα:
Διαφήμιση

Πέμπτη, 5 Οκτωβρίου 2017

Στον πάγο τα σχέδια για αλλαγές στα τέλη κυκλοφορίας -Η οριακή ελάφρυνση

Φωτογραφία: SOOCΣε Βατερλό για όσους περνάνε από την ηλεκτρική καρέκλα του αρμόδιου επί των φορολογικών εσόδων αναπληρωτή ή υφυπουργού εξελίσσονται τα τέλη κυκλοφορίας, αφού ο «νόμος» της τρόικας απαγορεύει κάθε παρέμβαση και μέτρο που μπορεί να διαταράξει τους εισπρακτικούς στόχους.  
Όπως και τα προηγούμενα χρόνια, τα σενάρια περί δομικών αλλαγών, δικαιότερης κατανομής των βαρών, παροχής κινήτρων για την ανάκτηση πινακίδων, άρχισαν να κυκλοφορούν από το καλοκαίρι, χωρίς να αποτελούν σενάρια επιστημονικής φαντασίας ή αποκυήματα της φαντασίας του Τύπου, καθώς επρόκειτο για εισηγήσεις υπηρεσιακών στελεχών, που είχαν τεθεί προς τεχνική επεξεργασία και ανάλυση κόστους. Τελικά, μετά πολλών επαίνων και αφού είχε προηγηθεί το σύνηθες... ξήλωμα του πουλόβερ, τα σενάρια αυτά μπήκαν στο «ψυγείο» ή μάλλον στη βαθιά «κατάψυξη».
«Δεν θα γίνει καμία αλλαγή στα τέλη κυκλοφορίας έως ότου δημιουργηθεί ο κατάλληλος δημοσιονομικός χώρος» ανέφεραν χαρακτηριστικά αρμόδιες πηγές του υπουργείου Οικονομικών και πλέον το μόνο που εξετάζεται να γίνει στα τέλη κυκλοφορίας του 2018 είναι κάποιες ελάχιστες παρεμβάσεις στα οχήματα μεγάλου κυβισμού των πολύτεκνων, οι οποίες θα έχουν απειροελάχιστο δημοσιονομικό κόστος και σίγουρα δεν θα θέτουν εν αμφιβόλω τον εισπρακτικό στόχο του 1,1 δισ. ευρώ.
Ποια είναι τα σενάρια εργασίας, που «παγώνουν» μέχρι νεωτέρας;
  1. Η σύνδεση των τελών με την αξία προ φόρων των οχημάτων.
  2. Ο συνυπολογισμός της παλαιότητας των οχημάτων με την πρόβλεψη ειδικού συντελεστή απομείωσης, που θα οδηγεί αυτομάτως στην ετήσια αναπροσαρμογή των τελών.
  3. Περισσότερες διαβαθμίσεις στα τέλη ανάλογα με τα κυβικά εκατοστά, ειδικά στις ζώνες μεταξύ 1.738- 1.928 κ.εκ. και 1.929- 2.357 κ.εκ., έτσι ώστε να γίνει πιο ομαλή η κλιμάκωσή τους.
  4. Δικαιότερη κατανομή των βαρών μεταξύ παλαιών και νεότερων οχημάτων.
Ειδικά για το πρώτο, μπήκε άρον-άρον στο συρτάρι, καθώς οι επαγγελματίες του κλάδου ξεκαθάρισαν ότι δεν υπάρχουν τα αναγκαία στοιχεία για τη σύνδεση των τελών με τις τιμές προ φόρων, ενώ στις συναντήσεις που ακολούθησαν με την ηγεσία του υπουργείου Οικονομικών αποσύρθηκε και ο σχεδιασμός για λελογισμένες επιβαρύνσεις στα νεότερα, αντιρρυπαντικής τεχνολογίας αυτοκίνητα, προκειμένου να χρηματοδοτηθούν δημοσιονομικά ελαφρύνσεις στα παλαιότερα μεγάλου κυβισμού.
Πλέον, αφού δεν αναζητούνται... θαύματα, αρχίζει η αντίστροφη μέτρηση για την ανάρτηση των ειδοποιητηρίων του 2018. Υπενθυμίζεται ότι η καταληκτική προθεσμία πληρωμής των τελών είναι η τελευταία ημέρα του Δεκεμβρίου και η «καμπάνα» για τους αμελείς ανέρχεται στο ίδιο ύψος των αναλογούντων τελών.
1. Τα τέλη για  ΙΧ προ του Νοεμβρίου 2010 (με βάση τον κυβισμό) 
Κυβικά Πριν το 2000 Από 2001 ως 2005Από 2006 ως το 2010
301-78555 55 55 
786-1.071120120120
1.072-1.357 135 135  135 
1.358-1.548225240255
1.549-1.738250265280
1.739-1.028 280300 320
1.929-2.357615630 690
2.358-3.000820840920
3.001-4.0001.0251.0501.150
4.001 και άνω1.2301.260 1.380
2. Τα τέλη για  ΙΧ από Νοέμβριο 2010 και μετά (βάσει ρύπων) 
Εκπομπές ρύπωνΤέλη ανά γραμμάριο ρύπωνΑπόΕως
0-90000
91-1000,90 8290
101-1200.98  99118
121-1401,20  145168
141-1601,85  261296
161- 1802,45  394441
181- 2002,78  503556
201- 2503,05 613 763
251 και άνω3,72 934
iefimerida.gr
Διαφήμισεις

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ
Copyright ©2016-2017 Designed by D.P