Πρωτότυπος αλλά και ...γελοίος ο λόγος της σημερινής απεργίας στο Μετρό - ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ

Συμβαινει τώρα

Home Top Ad

Πέμπτη 26 Οκτωβρίου 2017

Πρωτότυπος αλλά και ...γελοίος ο λόγος της σημερινής απεργίας στο Μετρό

post-feature-imageΠρωτότυπος, όσο και... γελοίος είναι ο λόγος της σημερινής απεργίας των εργαζομένων στο Μετρό, που καταταλαιπωρεί εκατομμύρια Αθηναίους!

Οι συνδικαλιστές κήρυξαν την απεργία, σε ένδειξη διαμαρτυρίας και... συμπαράστασης στους δεκάδες χιλιάδες ανθρώπους που συνωστίζονται και σχηματίζουν κάθε μέρα ουρές στα εκδοτήρια των σταθμών, για να... αποκτήσουν τον «θησαυρό» της ηλεκτρονικής κάρτας χρήσης των μέσω μαζικής μεταφοράς!

Κάτι, δηλαδή, που σ’ ολόκληρο τον πολιτισμένο κόσμο απαιτεί διαδικασία λίγων λεπτών χωρίς την παραμικρή γραφειοκρατία, στην Ελλάδα έχει καταστεί επί μήνες...«Ανατολικό Ζήτημα», με αλλοπρόσαλλες και αντιφατικές υπουργικές αποφάσεις, αντιδράσεις των συνδικαλιστών και πράξεις βίας και βανδαλισμού από τους τραμπούκους αναρχικούς που θεωρούν εαυτούς (και σ’ αυτό το θέμα) «αυτόκλητους υπερασπιστές» του λαού!

Οι κάρτες που ισχύουν ακόμη, καθώς και τα συμβατικά χάρτινα εισιτήρια, λήγουν οριστικά (σύμφωνα με τις υπουργικές εξαγγελίες...) την Τρίτη 31 Οκτωβρίου, οπότε και θεωρητικά θ’ αντικατασταθούν από τις νέες ηλεκτρονικές κάρτες και τα ηλεκτρονικά εισιτήρια. Τα οποία, όμως, για να τα προμηθευτεί κανείς χρειάζεται να... ρυθμισθούν ακόμη κάποιες «λεπτομέρειες»  από το αρμόδιο υπουργείο, και μια δαιδαλώδης γραφειοκρατική διαδικασία!

Είναι ν’ απορεί κανείς: στην χώρα που διαρκώς το αυτονόητο αποτελεί... εθνικό ζητούμενο, δεν υπάρχουν στελέχη της κρατικής μηχανής, αρμόδιοι», υπουργοί με την στοιχειώδη εξυπνάδα να... αντιγράψουν το τι και πώς ισχύει σ’ ολόκληρο τον υπόλοιπο (πολιτισμένο...) κόσμο, και να το εφαρμόσουν και στην χώρα που ανθεί η φαιδρά πορτοκαλέα; Δεν έχει πάει κανείς, λ.χ., στο Λονδίνο να διαπιστώσει ιδίοις όμμασι την ευκολία με την οποία αποκτά κανείς μια κάρτα Oyster (οι ειδικές κατηγορίες πολιτών, που δικαιούνται μειωμένου τιμολογίου, τις προμηθεύονται με μια αίτηση και τα δικαιολογητικά που απαιτούνται, από τα αντίστοιχα ΚΕΠ...); Την οποία χρησιμοποιείς σε όλα τα ΜΜΜ, και όταν το ποσό με την οποία την έχει «φορτώσει» πλησιάζει να μηδενισθεί, την ξαναφορτώνεις σε οποιοδήποτε σταθμό ή στάση λεωφορείου, με την πιστωτική σου κάρτα. 

«Δείχνεις» την Oyster στο μηχάνημα κατά την είσοδο στον σταθμό ή την επιβίβαση στο λεωφορείο, και την «ξαναδείχνεις» όταν ολοκληρωθεί η διαδρομή που έχεις κάνει, για να χρεωθεί η κάρτα το ποσό που αναλογεί στην συγκεκριμένη διαδρομή, αφού υπάρχουν διαφορετικές «ζώνες» χρέωσης, και δεν πληρώνεις τα ίδια χρήματα για να μετακινηθείς λ.χ., από την Αγ. Παρασκευή στον Άγιο Δημήτριο, με όσο πληρώνεις για να πάρεις το μετρό ή το λεωφορείο για δύο μόνο στάσεις...

Για τα λεωφορεία 

Για να εξασφαλίζεται η πάταξη της λαθρεπιβίβασης, στα λεωφορεία μπορείς να μπεις μόνο από την μπροστινή πόρτα, όπου υπάρχει το μηχάνημα ελέγχου της κάρτας δίπλα στον οδηγό, και η κάθοδος γίνεται από την μεσαία και την πίσω πόρτα, όπου υπάρχουν επίσης «ακυρωτικά» μηχανήματα για την επισήμανση του τέλους της διαδρομής. Και το σύστημα, λειτουργεί στην εντέλεια.

Εδώ στην Ελλάδα, ο «εκσυγχρονισμός» σχεδιάζεται και... επανασχεδιάζεται τα πολλά τελευταία χρόνια, οι υπουργικές «διευκρινιστικές» αποφάσεις διαδέχονται η μία την άλλη  και μόνο... τώρα (που, όπως αποδεικνύει η πραγματικότητα, δεν έχει ακόμη λειτουργήσει καν το σύστημα με τις ηλεκτρονικές κάρτες και εισιτήρια...), υπουργείο και ΟΑΣΑ μελετά την «πιλοτική» δοκιμή της επιβίβασης μόνο από την μπροστινή πόρτα! Θα περάσουν κάμποσα εξάμηνα και το μέτρο θα λειτουργήσει αν υποτεθεί ότι ο...«Ρουβίκωνας» θα έχει αφήσει μηχάνημα για μηχάνημα χωρίς να το έχει σπάσει!